Because we need more hardcore

Egentligen.
Det här med att tänka,
det har jag funderat lite på.
Tänkt på.
Jag tänker aldrig. Okej, jag tänker, men jag tänker inte.
Ni vet, på riktigt tänker.
Tillexempel tänker igenom saker innan. Grubblar, väger för- och nackdelar.
Aldrig.
Jag funderar bara lite snabbt på det som just har hänt, och sen blir jag antingen sur eller glad eller ledsen eller arg.
Oftast arg.
Och det är ju dåligt.
Tragiskt.
Konstigt.
Fy dig Sandra,
var inte så jävla impulsiv.

Men, tänk om jag VILL vara impulsiv.
Tänk om jag SER tjusningen i att inte veta så jävla mycket om det som händer imorgon varenda dag.
Tänk om jag inte ORKAR sitta och överanalysera sannolikheten för olika utfall med hjälp av att dividera antalet gynnsamma utfall med de totala, och sedan reflektera över ifall alla utfall har samma procentuella chans att inträffa.
Tänk om jag tycker om att ha en reptilhjärna, med tankar som allt som oftast handlar om mat, sex eller sömn.
Det är väl inte så satans skadligt?


Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0