För stan är full av tanter och tragik

Antingen har jag gjort nånting riktigt snällt
eller så skojar gubben Gud med mig.
Fetskojar.
Asskämtar.

För först vinner jag flaggtävlingen på skolan. Hur coolt är det?
Sedan lottas jag till att få åka till Indonesien i förväg! Jag menar, inse vilken "förbränna" man hinner skaffa sig på fem dagar liksom?
Och sedan ringer en Petra och berättar att jag har fått jobb.
Jobb!
Jobb!


Det är liksom så galet.
Och lite för bra.
Och det känns som att en sånhär dag måste följas av nånting urkasst.
Så, jag antar att det blir ett satans helvete imorgon.
Att jag vaknar naken och flintskallig på Arktis. Eller nåt.
Det kan bli en upplevelse

Kommentarer
Postat av: olivia

å andra sidan tycker jag att morgondagens kväll ser bra ut! :)



OCH GRYMT MED BÅDE JOBBET OCH INDONESIEN! även om flaggtävlingen kanske var bäst ändå

2010-09-09 @ 19:36:46
Postat av: Anonym

Jaha!! Får jag veta via bloggen..hmm.. Men grattis gumman, det är du väl unnt:) Kramar Mamma

2010-09-09 @ 23:12:29

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0