..............

Jag är så jävla less på att vara storasyster nu. Gud så otroligt mycket enklare det hade varit att vara lillebror.
Eller lillasyster.
Bara glida med och aldrig behöva bry sig eller hjälpa till.
Aldrig få skulden för någonting och aldrig förväntas ta hand om saker.

Jag vill inte ens fylla arton.
Och om det ändå är någon liten del av mig som vill det,
så är det bara för att det innebär ett steg närmare flytt hemifrån.
Win-win-situation liksom,
jag slipper er och ni slipper mig.

Dessutom slipper ni ju tacka mig när jag hjälper till med någonting också.
Eller just ja, det gör ni ju ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Emilia H

hmm... jag känner igen mig där...=(

2010-03-09 @ 19:28:13
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0