Lördagmorgon

Idag hade jag kunnat somna om och sova hur länge jag vill.
Det blev inte så.
För jag är uppe klockan nio.
N-I-O.
Anledningarna heter kaffe och munkar och en sak.
Mellan tuggorna sitter jag nämligen och klipper lite här och där i det som ska föreställa mitt hår.
Egentligen hade jag tänkt skriva och berätta hur slitet mitt hår verkligen är,
men för att lyckas med det så känner jag att jag måste ha någonting att jämföra med.
Typ mitt hår är lika slitet som...
Men det finns liksom inget som kan leva upp till slitigheterna i mitt sk hår,
så jag låter bli.
Hur jag än försöker så skulle jämförelsen bli en underdrift.


Kommentarer
Postat av: micke

det känns som att jag bidrog med det lite också :P

2009-05-24 @ 20:23:13

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0