Onsdagsöverraskning

Gick upp vid halv sju - ville verkligen ha sovmorgon
Åt frukost - ville verkligen ha sovmorgon
Satt på bussen - ville verkligen ha sovmorgon
Kom till aulan - insåg att jag hade sovmorgon.
-.-

Så nu sitter jag här som en nörd i biblioteket och väntar istället.
Eller nej, jag väntar väl inte alls. Vad ska jag vänta på?
Jag vill inte vänta,
jag vill sova.
Istället roar jag mig med att sitta och skratta lite åt min skärmsläckare.
Den är ganska rolig.

MENMENMEN  det hade ju kunnat vara värre.
Jag menar; nu är det ju bara 90 ynka minuter tills vi börjar.
90 minuters lidande i vetskap om att jag hade kunnat ligga hemma och snutta kudde nu.
Det hade ju kunnat vara typ ... 91 minuter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

följ min blogg

söt blogg

2009-05-13 @ 20:44:51
URL: http://paalomaa.blogg.se/
Postat av: c

Kolla in mig blogg, vad tycker du om Lady Gagas outfit?? kom med din åsikt!

2009-05-14 @ 00:04:29
URL: http://caaarolineee.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0