Bedmates

Utan att jag visste om det så hade jag tydligen lånat ut min säng igår natt.
Till Mattias och hans kompis.
För det var ju liksom lättast så, att dom sov i min säng.
Extrasängen eller någon av de två bäddsofforna var väl alldeles för krångliga att sova i.
Och i hans säng kunde de såklart inte sova.
Så när min säng (med nybytta sängkläder) stod där helt tom och bad om att få två tolvåriga, odushade ungar att hoppa i den och prutta i den och allt annat som de bergis gjorde så är det klart att dom ställde upp.


Kommentarer
Postat av: sellin

"din" säng? Det är ju våran ju!! :)

2009-06-16 @ 22:57:00
Postat av: Cliss

Då kom den kanske viktigaste frågan idag! Hur kan man ha extrasängar och bäddsoffor som är för krångliga att använda? haha

2009-06-17 @ 15:15:06
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se
Postat av: carro

kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker :)

2009-06-17 @ 19:43:13
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha- härligt!

Du hade säkert fått plats om du velat Sandra, mysigt med två lortungar i sängen ;)

2009-06-17 @ 21:59:26

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0