Plopp, marabou, praliner

Kategorin Livsförstörande irritationsmoment har fått tillökning.
Nyförvärvet heter människor som har godisskålar på sina kontor under semestern.
Jag menar, varför har ni choklad liggandes i en skål på jobbet när ni ändå inte är där?
Vad gör den för nytta?

Jo,
förutom att sänka humöret ännu mer på en stackars fattig sommarjobbare - ingen.
Det är liksom som ett slag i ansiktet.
Jag lägger ner mitt hjärta och själ i att städa era satans kontor och ni ställer fram och visar upp era godisskålar.
Elaka människor.

Hoppas chokladen smälter, det skulle vara rätt åt er.


Kommentarer
Postat av: ewe

sv; förlåt, grodan är rättad ;]

2009-07-22 @ 18:14:30
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0