söndagsöndagsöndag

Johanna är bra på det mesta. Nånting hon faktiskt är extremt begåvad på är couronne. Det är nästan så att det är en ära att känna människan bara på grund av hennes dolda talanger alltså,
helt galet!

Fast ja, då bestod ju halva motståndet av en tedrickare också, så vad ska man förvänta sig?
Jag menar, det kan inte vara så lätt (eller kul) att tvingas teama med en sån, det nästan skriker ju förlust om det :)

- bäst att snabba mig att klicka på ''publicera'' innan jag ångrar mig och får dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Seb & Sellin

Haha, måste faktiskt hålla med om Johannas begåvning i couronne, hur kunde hon sätt dom där 2 på samma stöt! helt otroligt :o Men... ni skulle ju ha sett då jag och micke sopade couronne spelet rent på gröna efter ni hade gått! ;) Viktig vinst Sandra, viktig vinst! :D

2009-02-01 @ 16:36:27
Postat av: emma

sv; sandra :) det är inte så hemskt som det låter. det var tänkt att jag skulle åka till jonas nu i helgen men det blev inställt pga mig. är rädd att det är någon magsjuka på väg ;(

2009-02-01 @ 18:59:12
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0