HEJ.

Okej, nu är det slut.
SCHLUTT.
Finito.

Och nu skriver jag det här offentligt och tillgängligt för alla (2,7 läsare/vecka) så att ni verkligen inser allvaret.

För, nu slutar jag med godis, kakor och allt annat som går under kategorin "ät så blir du en tjockis".

Jag har redan börjat med det, ja.
Och misslyckats, ja.
Men jag tänkte att om jag nu skriver det här, så kan väl den som ser mig proppa i mig kakor, vänligen ta kakan ifrån min hand, nypa mig i fläsket och ge mig the no-no finger.
För nu är det nog.

Kommentarer
Postat av: mami

Gills "dietglass"??

2009-12-15 @ 20:01:27
Postat av: malin

det är nästan lika dömt som evelinas "inget godis" period. den höll i en halvtimme! lycka till :)

2009-12-17 @ 15:36:51
URL: http://msjoegren.blogg.se/
Postat av: Mami igen

Dietostkrokar??

2009-12-17 @ 22:33:39
Postat av: sandra

Fredags- och lördagsgodis är tillåtet!!

2009-12-19 @ 13:47:42
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0