jaha

så var det söndag igen , böhu!
Känns väl sisådär att hela dagen kommer gå åt till att sitta i Junsele och kolla på fotboll. Hade hemskthemskthemskt gärna velat spela, menmen. Kan ju bli kul att sitta på sidan med.. ( haha, jag hör hur ironiskt det låter ). Känns väl som att vi borde vinna iallafall!
Kul att vi har löpning på idrotten på tisdag och att jag inte har tränat ordentligt på över en månad med. Känns väl som att det blir en kanontid för fröken Gimbergsson. Men jag orkar inte bry mig så mycket längre tror jag, det får bli som det blir.. Jag menar, det är ju slut på skiten snart :)
Igår var en rätt så bra dag. Det blev lite stek, ett besök hos farfar och sen på kvällen blev det en sväng till Peter och sen vidare till Simon! :) Ja, det var ungefär det.

Och imorgon är det måndag. Haha, seriöst ; det är vecka 20 imorgon och vi slutar v 23. Det är ju sjukt :)

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0