Inlägg nummer två

och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och berätta om idag. Känns bra att jag har fantasibrist andra dagen, haha :) Kommer säkert gå finfint det här!
Iallafall var vi och städade på Akzo idag. Upp alldeles för tidigt, jobbigt som satan! I försig kanske man inte ska klaga nu när man har haft sovmorgon i tre dagar redan :) Hade glömt att dra ner markisen också så jag hade nog stekts levande om pappa inte hade väckt mig. Ibland är det okul att sova på övervåningen..
Iallafall, det var ju bra väder och sådär så städningen blev inte så jobbig och tråkig. 8000;- för att plocka lite kvistar i två timmar känns väl rätt så värt! Mindre kul att alla skulle lämna ifrån sig mobiler, mp3, ipod och sånt , så någon underhållningsmusik blev det inte..
Blev en 8kilometers-promenad när jag kom hem ( well done! ) och nu ska vi snart iväg till mormor och morfar och käka.

I think that's it! Inte så pjåkigt inlägg för att komma ifrån en fantasilös ? :)

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0