?

men va?! "/




Åååh vad fint det satt med sovmorgon imorse , hallelujah :) det behövdes mer än mycket!
Har iallafall målat och målat och målat idag. Ändå är jag inte klar :) men Jessica får göra resten när hon kommer hem tror jag. Jag är mäkta less nu och jag tänker inte ta i en pensel mer idag..
Snart måste jag pallra mig in till stan, känns halvjobbigt :)

VÄNSTERLÅR BORTSKÄNKES!!
Funkar bra att gå med, även småjogga under kortare perioder.
Relativt ungt, 16 år.
Inget för den som vill springa snabbt eller göra hastiga ryck eller riktningsförändringar.
Perfekt för soffpotatisar eftersom att det gör ont
så fort ägaren till låret springer eller försöker stretcha.
Att försöka skjuta eller slå krossbollar med en fotboll är inte att rekommendera.
Desperat, LESS ägare till låret är mycket tacksam för svar!


Hoppas någon blev intresserad, för jag orkar inte med det här förbannade låret nåt mer!


Kommentarer
Postat av: ewe

får man slänga in ett knä och en rygg på köpet också? ;o

2008-05-08 @ 15:48:53
Postat av: emma

bortskänkes det? helt gratis? ;o
aah, tyvärr så är jag ändå inte intresserad :)

2008-05-08 @ 16:45:14
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0