hejdå!

hejdå högland, hejdå 9b. Ingen mer grundskola någonsin! Det känns både och.. Skönt men ojojoj så sorgligt! Buhu!
Var runt och kramade alla lärare från låg- och mellanstadiet idag också. Dom ser precis likadana ut allihopa som förut :) Hoppas att dom inte tycker samma om mig (?)
Ikväll är det iallafall avslutningsmiddagen och jag längtar verkligen. Det är liksom inte så att jag tycker det ska bli hyfsat utan jag riktigt längtar. Ska bli spännande att se hur alla ser ut och vad alla har på sig. Alla tjejer med superfina frisyrer & klänning och pojkarna i skjorta och uppdragna finbyxer :) haha, jag ler vid tanken.

As we go on, we remember
All the ties we, had together
As our lifes change
Come whatever
We will still be
Friends forever ♥

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0