11/1

Innan en tenta är livet... inte bra.
Innan två tentor, med sex dagars mellanrum, är livet..
Jag vet inte.
Jag skulle inte säga kasst, men...
Lite miserabelt.
Faktiskt.
Så därför, när jag idag fick en avi med budskap om att jag måste ta en promenad till Haga för att få igen min necessär, blev jag som lite... snopen.
Jag sitter liksom här, instängd i en lägenhet, med 5 olika böcker, miljarders anteckningar och Ann-Christines röst i mitt huvud som maler "och då säger dubbla bokföringens princip att..."
Och jag har knappt tid att gå på toaletten.
Så, käre Posten, Gud och alla andra med leveransinflytande: hur ska jag ha tid att hämta den?
Hur?

Svar kan skickas till Rågången 10b.
Gärna med direktpost, känner mig som sagt inte jättesugen på att promenera till Haga för att få veta.


Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0