Some things we don't talk about

Jag är i trotsåldern på riktigt.
Igår när tandläkaren sa till mig att det är dåligt att dricka läsk,
så gick jag hem och busdrack det. Trots att jag aldrig någonsin dricker det annars.
Idag när jag hade bestämt mig för att vara nyttig, så bakar jag en kladdkaka.
Och nu när jag måste plugga som mest, så bara totalstruntar jag i det.
I am such a honey badger.
I don't give a shit.

(och när jag vet att man inte ska skriva internt roliga saker offentligt eftersom att det inte är någon annan som tycker att det är roligt, så gör jag det ändå. Bad ass.)

Kommentarer
Postat av: malin w

euuuuw, and you eat snaakes

2011-03-30 @ 20:59:26
Postat av: julia

watch out says the bird!

2011-03-31 @ 21:00:25

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0