Even angels have their wicked schemes

Det finns två saker som jag tycker är riktigt otroligt vidrigt.
Det första är folk som visar stjärtskåran. Jag menar, när man är på vippen att visa själva utrustningen,
bakifrån(!!!!),
så är det kanske dags att dra upp byxorna? Eller?
Och det andra, det näst intill lika äckliga, är min kaffekopp på skolan.
Den står i mitt skåp.
Inte diskad sen i höstas, men använd varje dag.
Vit med hundar på utsidan, bruna streck och fläckar på insidan.
Vidrigt.
Fullkomligt vidrig.
För att inte nämna den lilla kaffesumpen i botten som är fastklistrad.
Slurp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men diska då!!! Va äckligt!!

2011-01-16 @ 18:27:05

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0