I get up on my feet and run, it's the usual beginning of a work day never ending.

Jag sitter här och sjunger som en galning.
Blandar alla låtar jag kan med varandra, och försöker få in toner ifrån hela repertoaren.
För, imorgon kan min sångröst vara borta.
Tänk om jag låter som en nasal gammal rökkärring?
Tänk om jag aldrig någonsin mer i mitt liv kan ta ton och tycka att,
fasen det här låter inte så jäkla dumt ändå.
Om det blir så,
så säg till mig.
Säg bara "Sandra, det kanske är dags att vara tyst. Du skrämmer barnen".
Jag kommer att förstå.
Möjligt att jag blir lite ledsen för en stund,
men jag lovar,
jag kommer att förstå.

Kommentarer
Postat av: Emilia H

Men vad ska du skrämma barnen för?xD

2011-02-22 @ 19:33:28
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0