Jag skulle ge dig allting du pekar på. Men bara när du inte hör, vågar jag säga så.

Jag har solokväll ikväll.
Ingen Mikael, inget mys.
Bara jag och chipsen.

Så, jag tänkte att jag skulle se en film,
för att tänka på nånting annat än Mikaelabstinensen.
Nånting som inte var det minsta mysigt eller pluttigulligt.
A non-love movie liksom.
Så jag tänkte att Wallander, det blir ju perfekt.
Ingen kärlek, inget mys.
Bara en bitter polis och några mördare.

Så jag tände lite ljus, hämtade de obligatoriska chipsen och öste upp glass.
Filmen börjar.
Med
Flirtning.
Grovhångel.
Efter sex-mys.

?
Ville grina.
Gick därifrån efter cirkus 7 minuter.
Helvete.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

2010-09-05 @ 10:39:29
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: hehe nej du är nog en av få utvalda som vet om den ;) hur hittade du hit?

2010-09-05 @ 11:14:03
URL: http://fashionbible.blogg.se/
Postat av: Nussis

men gumman.. <3 Vi träffades ju på kvällen iallafall ;) <3

2010-09-07 @ 15:48:49

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0