Since last year, nothing's the same

Förlåt alla ni som redan börjat planera min begravning.
Och bokat tvärflöjtsunderhållning och snittar till ceremonin.
Jag är inte död.
Har bara gått bananas i Åre med världens bästa folk.

Så nu vet ni läget.

Och skulle jag göra en topplista på de allra klockrenaste kommentarerna som i vanlig ordning hoppade ur så skulle den nog blir fem hundra sidor lång.
Ni får nöja er med tre klassiker som inte har slunkit ur minnet.

3. Ni norrlänningar kan ju för i helvete inte ens prata slang. Ni tar ju bara bort de sista bokstäverna.

2. - Vilket är Sveriges tredje vanligaste ord?
- Jag!
- Nej... men det har tre bokstäver!
- DU!!!

1. Du är inte ens en druva, du är ett jävla russin!

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0