IC GAMES

På schemat idag stod IC-games.
Vi vann.
Jag var med på en gren, stövelkastning.

Efter ett uppmuntrande Grabba ett hårt tag om den och ta ett ordentligt grepp runt hela från Evelina, så gick jag fram och skulle kasta.
Och iväg for den.
Uppåt.
Bakåt.
Duns, två meter bakom mig och ungefär 3-4 meter snett.
Vi kom sist i den grenen.

Hm, då skulle man ju kunna tro att vi var tvungna att kasta stöveln mellan benen och över ryggen.
Jag menar, då kan det väl (NÄSTAN!) vara förlåtligt med ett sånt kast
men icke.
Vi stog vanligt.
Med en vanlig stövel.
Och kastade den som vanligt (förslagsvis framåt)

När vi sedan skulle välja några som skulle kasta tennisboll var klassen ganska enig:
INTE SANDRA!




Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0