träning

I omklädningsrummet innan träningen:
Amanda: Hoppas verkligen att det blir "tre zoner" idag!
Sandra: Jaa! .. fast det är väl för roligt, det kommer säkert bli nån tråkig uppvärmning.. Typ passningsringen..
Amanda: Den är så jävla tråkig. Jag hatar den!
Sandra: Haha ja.. och tänk typ 70/20 efter. Vilken mardröm!
Amanda: Haha seriöst, då går jag hem!

Träningsgenomgång:
- Ja, egentligen hade vi tänkt köra tre zoner idag, men vi råkade glömma västarna. Därför kör vi passningsringen istället och efter det tänkte vi löpa litegrann, 70/20.

Haha, jag dog.
Ojojoj vad jag dog.
Mer än jag nånsin har dött förut.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag funderade på att lägga ner hela karriären när jag insåg vad han sa..

2009-03-15 @ 17:05:09
Postat av: Maria

Haha, så jäkla klockrent!

2009-03-15 @ 17:56:04
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, jag ville seriöst grina och dö efter träningen. den var hemsk! :(

2009-03-15 @ 23:32:03

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0