(%#//&%#/&%&/

Jag har en lillasyster. Hon ser äldre ut än mig.
Det tar emot i själen att säga det här, men det är faktiskt sant. Hon gör det. Alla säger det så jag har liksom börjat vänja mig vid det hemska faktumet att jag ser ut som lillasystern.
Jessicas lillasyster Sandra.
Fastän jag är två år äldre.
Och längre.
Och har större fötter.

Iallafall så har hon satt i en hårförlängning nu, och gissa vad?
Människan ser ännu äldre ut med långt hår. ÄNNU ÄLDRE!
Jag börjar snart snyfta.
Jag menar, att se ut som lillasyster är tillräckligt jobbigt som det är,
och är det meningen att jag ska se ut som hennes korthåriga barn nu?

Nä, jag måste nog smyga in och klippa av håret på kvinnan när hon sover.
det här går inte.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; jo. det hoppas jag med.

<3

2009-01-25 @ 18:20:41
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Cliss

Du ska vara glad att du ser ut att vara äldre än din lillebror iallafall ;) vilket du säkert gör :)....men för att vara lite snäll, så ser du faktiskt ut att vara äldre....på bild iallafall ;)

2009-01-27 @ 14:57:31
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0