16/2

Våran svensklärare har nog världens sjukaste unge.
Hon är verkligen alltid sjuk.
Alltid!
Jag har aldrig varit med om någon människa som är sjuk lika ofta som det där stackars barnet.
"Annelie är hemma med sjukt barn idag"
"Greta är sjuk så Annelie är hemma med henne"
"Annelie VAB-ar idag"
"Ingen svenska idag för Annelie är hemma med sin sjuka dotter"

varenda dag.
jämt!

så då undrar jag,
kanske hon kunde dela med sig av lite sjukdomarna till våran språklärare också?
Alltså bara litegrann, någon gång i veckan?

Det skulle verkligen alla må bättre av.


Kommentarer
Postat av: lovisa

men hahah! men skulle vara ganska jättebra faktiskt :D :b

2009-02-16 @ 17:27:02
Postat av: annie

varför inte ta med lilla greta, smitta ner hela skolan när hon ändå är igång och sedan så blir det ingen nolaskola överhuvudtaget? :D

2009-02-16 @ 20:47:32
Postat av: malin

Förstår inte riktigt, Sandra, varför skulle du vilja att eran lärare är sjuk? Hon är ju hur underbar somhelst :o blir riktigt besviken att du kan säga så.. Snacka om att inte uppskatta en riktigt bra lärare!!! :/

















(om du inte förstod min ironi, vilket du aldrig göra: jag var ironisk) <3 kärlek till dig, sötmaja (tar förgivet att du trodde jag var seriös)

2009-02-16 @ 21:42:58
URL: http://msjoegren.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt Har varit här förr.. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-18 @ 14:59:33
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0