Sista måndagen innan påsklov

Idag har varit en halvtokig dag.
Först fick jag lifta med en trollmänniska till skolan. Det var en upplevelse. Hade jag inte vaknat till ordentligt innan, så var jag definitivt klarvaken när jag klev ur.
Korsningen vid NKI-kyl var spännande.
Rödljusen vid brandstationen var inte det.

---

Sedan fick jag lov att ringa och höra så att Johanna verkligen lever.
Det gjorde hon.
Hoppas hon fortsätter leva i några timmar till så att jag hinner dit med lite godsaker innan träningen.
Jag menar, är man sjuk så kan man ju lika gärna vara det med högt blodsocker.

Kommentarer
Postat av: ewe

vem var trollmänniskan? :o

2009-04-06 @ 17:46:05
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0