Söndag

 Vaknade vid 12. Gick upp, åt frukost och satt kvar vid frukostbordet tills kvart över ett. Att jag tog mig i kragen och gick därifrån då hade inte att göra med att jag var förståndig och ville göra nånting bra av dagen, utan det var för att jag insåg att det var samling halv två och jag inte ens hade klätt på mig eller packat träningsväskan. La in den högsta växeln man kan lägga in på söndagmorgon och satte mig på cykeln och började trampa ner mot ip. Halvvägs ner så fick jag typ kramp i läpparna och märkte att jag hade glömt att spotta ut tandkrämen och att det liksom rann utmed mungipan. Tack gode gud för att jag upptäckte det innan jag kom in i omklädningsrummet. Jag menar, att komma instapplandes fem minuter för sent med munnen full med salivbandad tandkräm och en vit rand nermot hakan hade väl sett.. sådär ut.


Kommentarer
Postat av: Maddo

Haha, sexigt det lät! =P

2008-09-14 @ 19:22:28
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0