Håltimmar

Alltså jag fattar inte grejen med håltimmar riktigt. Eller, jag fattar det verkligen inte alls. Vad är fördelarna med dom egentligen? Vad tänker man när man ens sätter ut en satans håltimme på schemat? Det finns liksom inte sådär överdrivet mycket att sysselsätta sig med när man redan gjort allt som går att göra (dvs spela kort tills man lessnar, kolla på folket som passerar och bita på naglarna) och man tittar på klockan och inser att det ändå är 50 minuter tills nästa lektion.  Och jag menar när man bitit ner sina naglar och kollat på samma folk 15 ggr så blir man ganska (läs OTROLIGT MEGAULTRA) uttråkad. Nej, håltimmar är onödiga och överskattade och förmodligen bara nånting som nåt gammalt snille uppfann för att få eleverna att längta till lektionerna. Om det fungerade eller bara resulterade i ökad skolk kan nog diskuteras..
Kan avsluta med att berätta att vi har tre timmar och 20 minuters hål imorgon. Känns ju.. inspirerande.

Kommentarer
Postat av: Eme

GRATTIS du vann!

Skicka ett mail till mig med din adress så kommer vinsten med posten!

2008-09-22 @ 20:13:31
URL: http://emes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina lärare sa alltid att håltimmar var "studietimmar". Alltså att man ska sitta i skolan och plugga under tiden.

Som om NÅGON nånsin gjorde det hahaha! ;0)

2008-09-22 @ 21:48:05
Postat av: Cliss

Exakt så tyckte jag också! När jag gick i gymnasiet. Håltimmar är helt värdelösa, speciellt när man kanske går till 15:30 den dagen, och sen så har man håltimme i 2 timmar. Då vill man ju hellre sluta 13! Undra om det finns nån som gillar håltimmar :P Om man tog bort alla håltimmar, så skulle vi nog kanske gått mindre i skolan :P

2008-09-25 @ 18:32:56
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0