woho

Åh, jag känner mig som en helt ny människa! Eller nej, kanske inte helt ny precis.. Alltså, faktiskt så känner jag mig precis som förut men med några extra skavsår på hälarna.
Ja, ni förstår ju själva; jag har uppgraderat mig på skofronten nu. Det kändes helt sjukt att ha dobbar igen. Det var som att springa omkring i en storlek för små högklackade skor. Och det ska jag säga er, att spela fotboll i högklackat är inte a piece of cake.
Funderar på att köpa en matchande kjol tills nästa träning. Kanske man skulle satsa på ett par nylonstrumpor i samma färg. Det vore väl nåt?

Kommentarer
Postat av: Marica

Hahahaha. Bildbevis vill vi ha om det blir den fotbolls outfiten.

2008-09-08 @ 21:42:08
URL: http://chaelas.blogg.se/
Postat av: ewe

haha, i like! :]

2008-09-08 @ 23:13:06

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0