idiot

Tänk er att ni sitter i en bil. Ja, ni sitter bakom ratten i en varm, silverfärgad saab och det regnar utanför. Man kan nog nästan säga att det ösregnar tillochmed. Ni kör förbi kvantum och där ser ni någon som är på väg hem från skolan. Personen i fråga har ett paraply i sin högra hand och håller paraplyet uppfällt över huvudet. Tror ni då att
a) personen har ett paraply för att det är snyggt
b) personen är rädd att solen ska kika fram och använder paraplyet som parasoll eftersom att den inte har råd med solglasögon
eller möjligen c) personen vill inte bli blöt (det regnar ju som sagt)
Om ni är vid era sinnens fulla bruk så hoppas jag att ni har en vag aning, en känsla i maggropen eller kanske möjligtvis bara en kvinnlig intuition om att svarsalternativ c kan vara det rätta. Hursomhelst så vet jag iallafall en person som inte gissade på c. Eller så gissade den på det men tänkte att det skulle vara lite roligt att blöta ner en stackars människa såhär på onsdag eftermiddag. Denne någon satt i den silverfärgade saaben. Denne någon fann det mycket tillfredsställande att köra mycket fortare än dom andra bilarna. Denne någon struntade fullkomligt i att han körde i en stor vattenpöl vilket resulterade i att människan på trottoaren blev helt genomblöt. Denne någon borde hängas!
sa jag att personen med paraplyet råkade vara jag?

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA sandra 8)



sv: du är inte den enda. haha, det var bara jag som skrattade :b

2008-09-03 @ 18:50:32
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: jazzi

oh.. vad elakt :/

2008-09-03 @ 19:42:02
URL: http://jazzi.blogg.se/
Postat av: Brunetten Sanna E

kul skrivet! haha

2008-09-04 @ 09:15:07
URL: http://www.sannorna.se
Postat av: Brunetten Sanna E

absolut!!

Hoppas du gillar vår blogg också!

2008-09-04 @ 15:18:43
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag får damp på sånna, en gång när jag skulle cykla till emma kom det en lastbil och typ dränkte mig! ;s jävla typ!

2008-09-05 @ 10:40:40
Postat av: ewe

jag glömde skriva att förra kommentaren var från mig, (a)

2008-09-05 @ 10:41:12

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0