allaktivitetsdag

Jaha, måndagen bortgjord. När vi hade sambalirat (ehee) oss igenom friluftsdagen och vunnit alla matcher(ännu mer ehee) var klockan ett och vi fick sluta. Kallt som satan var det så jag och Johanna for hem och drack kaffe och oboy. Alltså brukar det vara såhär kallt i oktober? Jag trodde allt klimattjoffs handlade om att det höll på att bli så mycket varmare? Eller?! Nästan så att jag börjar tveka på att det verkligen finns någon växthuseffekt och sprickor i ozonlagret och allt vad det är. Det är ju typ isbjörnsvarning. Huuuhg!


Kommentarer
Postat av: Me

Sprickorna i ozonlagret har inget med värmen att göra, som du menar iaf ;)

2008-10-06 @ 18:58:30

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0