ironi

NU HADE JAG SKRIVIT VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG OM MIN KANONSTART (IRONI, NÅGON?) PÅ DAGEN. Men som ni ser så blir det inget långt inlägg alls idag. Hela skiten försvann och det är nästan så jag känner hur ögonen tåras (också lite ironi). Det här är verkligen nånting jag hatar med att blogga. Råkar man bara så mkt som komma åt en satans knapp så försvinner allting.(INTE ETT DUGG MED IRONI)
nu gick ni miste om en otroligt intressant historia, jag lider med er.
- Ja, helt rätt. Det sista var också ironi.

Kommentarer
Postat av: Me

Men åh :(

2008-10-08 @ 19:29:52
Postat av: emma

sv: tack sandrus! :D

2008-10-08 @ 21:32:01
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hello Sandra !

Vad kul att du har en blogg :-) då ska jag gå in och kika med jämna mellan rum. För att göra din blogg mer känd, tips, gå in på www.bellme.se och lägg in kommentarer till produkterna då och då. Har haft ett samarbete med blondinbella, har sett att andra bloggare ordnar besökare på sina bloggar genom att kommentera hennes inlägg. Du kan även göra en tävling på bloggen, om du vill kan jag sponsra med en produkt, ha det så bra !



/Kram

Anna-Karin

2008-10-09 @ 09:11:03
Postat av: ewe

jag lider av att inte få läsa din blogg sandra, :(

2008-10-09 @ 13:18:59
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0