Städningsfanskap.

Okej, jag erkänner:
Jag är sämst i världen på att städa. Jag kan inte. nej, jag kan verkligen inte. Det liksom låser sig i hela kroppen så fort jag ska städa. Bara tanken på dom där satans golvmopparna och dammsugare och allt vad det heter ger mig utslag.
Iallafall så tänkte jag städa rummet idag (eller nej, mamma tänkte att jag skulle städa rummet). Det gick väl.. sådär. Tog mig igenom hälften iallafall. Den andra hälften tar jag kanske imorgon.
Eller på fredag.
Eller kanske till jul.

Kommentarer
Postat av: ewe

eller som jag, man väntar tills mamma blir knasig och städar åt mig! :D (i)

2008-11-26 @ 22:21:57
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0