söndag

och jag är tillbaka på Knuttebovägen. Lite rikare, lite fler kläder i garderoben och framför allt lite mer insatt i starwars. Det är bara att fråga ifall ni undrar nånting om prinsessan Leia eller Darth Vader, efter den här veckan vet jag det mesta tror jag :)
nämen ärligt talat, det har varit en bra vecka där det har hunnit med allt ifrån shopping och chokladätande till löpträning och starwarslekande, starwars-tvspel och starwarshoppande( ja, det går att hoppa starwars också, jag lovar)
Kan iallafall säga att jag är 100% stensäker på att jag INTE kommer kunna gå och titta på starwarsutställningen med glädje och entusiasm. Känner att det inte riktigt är min grej och det ska till ett smärre mirakel innan jag sätter min fot på den där utställningen. Haha jises, att folk verkligen gillar det här..

men, nu står middan på bordet och magen kurrar! Hoj&hej!

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0