regn

synd att jag har glömt bort alla soldanser som man kunde när man var liten. Annars hade jag dansat som aldrig förr idag vill jag lova. Vad vill alla högre makter med det här satans vädret egentligen? Det måste ha hänt nåt väldigt tråkigt eftersom att de sitter och bölar så hemskt där uppe. Eller så har dom väl PMS. Ja, så måste det vara. Dom har pms och öser ner en massa regn för att vara jävliga. TA TAG I ERA EGNA PROBLEM ISTÄLLET FÖR ATT JÄVLAS MED OSS JORDEFOLK! DET FINNS HJÄLP ATT FÅ!
Men nej, sådär kan man väl inte skriva? Eller kan man det? Usch, jag känner mig som värsta hedningen eller nånting, jag som egentligen tror på gud på riktigt.. Förlåt, förlåt, jag är bara så less på allt regnande. Men imorgon ska det bli sol va? Då får jag väl sjunga lovsånger och gå i kyrkan för att gottgöra dagens hemska uttalande! Eller så lägger jag mig och jobbar på solbrännan istället. Hrmf, varför känns alternativ nr 2 mer lockande?


Kommentarer
Postat av: kristian möller

hördu stumpan.. du skriv ju rätt bra du. Du ska ju veta att ja hatar ocksa regn. Men KLAGA ALRIG PA GUD DEN STORE. aja men du skriv ju bra.. sa det är ju positivt.

















































/din käre kusin vitamin Kristoffer.

2008-07-25 @ 18:10:25
Postat av: natalie

tack så mycket !

bra blogg förresten :)

2008-08-11 @ 00:16:59
URL: http://twiggys.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0