JAJAJAJAA!

Imorgon mina vänner, är det simning.
Älskade älskade simning.
Älskade älskade badhus.
Älskade älskade äckelbassäng.
Älskade älskade småbarn som gör sina trevliga behov i den älskade älskade äckelbassängen.
Älskade älskade kallsup.

Ja, jag skulle nog säga att simning är det roligaste jag vet.
näst efter att visa mig naken inför en gammal gubbe som knäcker sönder alla kotor i min kropp.
Det ska jag också göra imorgon, så det kommer bli en fin dag.

Och nej, gamm-knäckar-gubben är inte Mikael.
Jag menar, han är faktiskt ett barn i 23 dagar till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det är micke, jag är helt säker på att det är micke! :D

2009-03-23 @ 20:33:21
Postat av: Seb

Haha det är micke, jag är helt säker på att det är micke! :D

2009-03-23 @ 20:34:05

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0