12/1

Ifall det är någon som funderar över den plötsliga, chockerande prissänkningen på semlor på Coop Forum idag, så kan jag berätta att den berodde på mig.
Det är mig ni kan tacka, prisa och dyrka.

Och det som orsakade denna rea, inträffade imorse.
Jag tänkte nämligen fylla på semlor inne i mejeriet.
* Gör det lite fort så kan jag gå på fikarast sen *
Och jag staplade ett alldeles för högt torn på en rostig jävla pall-lyft.
Transporterade det alldeles för höga tornet alldeles för snabbt.
Tornet välte.
Över hela golvet.
Och ja, resten är historia.
Prissänkningen var ett faktum.

Att tillägga är, att jag inte tror att en enda semla såldes på hela dagen.
TROTS PRISSÄNKNINGEN!

Antar att det säger en del om semlornas skick...


Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0