It's heartbreak warfare

Jag och Jessica står inne på Cervera.
Tittar lite, myser på.
Och jag känner att, fasen jag måste fisa.
Nämen det kan jag ju inte göra, jag står ju förihelvete på en dyröresinredningsaffär.
Fast jo.
Jag måste.
Så, jag kollar mig omkring.
Ingen i närheten, förutom Jessica förstås.
Så jag gör det, lättar på trycket.
Ljudlöst, yes!
Efter uppskattningsvis tre sekunder så ser jag hur Jessica börjar sniffa i luften och rynka lite på näsan.
Och fnittrar lite.
Jag känner att jag måste erkänna.
- Hehe, det var jag...
Jessica blir förvånad och säger sedan med bestämdhet:
- Va? Nej. Tro mig, det var jag.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Sandra. You made my day <3

2011-03-07 @ 21:47:56
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/
Postat av: Moster

ha ha , ni är ju för sköna ni två!!

2011-03-08 @ 19:26:16

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0