Put on a poncho, played for mosquitos and drank 'til I was thirsty again

Följande är en smskonversation.
Mellan mig och IQ daggmask.
Daggmasken: Jag lånar en tröja, klädbrist.
Jag: Okej. Kan du ta med ett par träningsbyxor och ett linne till mig?
D: Ja.
Det går någon timme.
Vi snackar fortfarande sms.
J: Var har du kläderna?
D: Jag hittade inte byxorna.
J: Va? Men du sa ju att du skulle ta dem? Varför sa du inte det när du var hemma då?
D: Jag hade så bråttom.
J: Så jag ska träna utan byxor då?
D: Men bussen skulle ju gå om en minut! Jag tog ju linnet iallafall. Det är i skåpet.
Jahapp. Okej. Andas.
Jag lugnade ner mig.
Hon hade ju som sagt tagit med linnet.
Så, jag går för att hämta det satans linnet i hennes skåp när skolan har slutat.

Tomt.

J: Men var är linnet?
D: Du skulle ju hämta det?
J: Ja, jag är vid skåpet nu för att hämta det?
D: Jag trodde du skulle hämta det tidigare, så jag tog hem det.

Va?
Ursäkta?

Om jag vid något tillfälle i mitt liv skulle dräpa någon levande varelse,
så hade det varit då.



Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0