Smög på tå ner till sjön, för att få se dig bada naken

Exakt vad är det med mig som utstrålar "jag har piercat muttan"?
Vad?
Har jag den där typiska looken?
Det där stick-mig-med-nålar-mellan-benen-suget i blicken?
Va?

Jessica och Mattias var nämligen helt eniga i den frågan idag.
(och då är det ytterst sällsynt att de är eniga om något)

Det är liksom så typiskt mig.
Nånting som jag skulle kunna göra bara för kul.
99% säkert att jag bergis har gjort det.
Det känns liksom som min grej.

Jag ville gråta,
vad har jag gjort för fel?

Kommentarer
Postat av: Emilia H

Nej Sandra, du ser inte ut som en typisk sån, tro mig! =)

2010-09-07 @ 20:26:57
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0