We shouldn't even think about tomorrow, sweet memories will last a long, long time

Igår gick mina pumps sönder direkt när jag gick ut ur dörren från förfesten.
Hela sulan lossnade.
Och det hängde några lösa flikar här och där som inte gick att få bort.
Äh.
Dom är ju snygga ändå liksom,
tyckte jag.
Sen när vi kom in på statt så pajade ena klacken.
Ooops.
Äh, det syns inte när man dansar ändå.
Tio minuter senare rök den andra.
Jahapp. Vafan. Okej.
Då kom nån full tjej fram och trampade på mina värkande fötter och söndriga skor med stilettklackar.
Som om hon ville fullända mitt totala skomisslyckande och verkligen trycka ner mig på botten.

Hade jag haft någon minsta tillstymmelse till röst kvar då, så hade jag skrikit något riktigt elakt till henne.



Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0