Aint no sunshine when he's gone

Det töntigaste jag vet,
jag menar det absolut töntigaste töntiga,
är verkligen när amatörrappare byter artistnamn.
Alltså jag fattar inte.
Och jag vet inte ens om jag vill fatta.
Och när det händer liksom fem gånger.
VA?
Vad är det för fel?
Det här jävla satans fenomenhelvetet är det värsta jag vet.
Sluta. Byta. Namn.
Alternativt,
- Skaffa. Inget. Artistnamn.
- Rappa. Inte.
- Ha. Ditt. Artistnamn. Som. Något. Privat. Som. Bara. Du. Känner. Till. Och. Smaka. På. Det. Mellan. Läpparna. I. Sängen. Innan. Du. Somnar. I. Ensamhet.

Jag menar vadå, tänk om en riktigt känd artist skulle göra så?
50 cent byter namn till Black Butterfly, bara sådär.
Det skulle ju sitta riktigt fint.

Det enda som möjligtvis kan tänkas vara värre än att byta artistnamn hejsan svejsan,
är att sitta och reta upp sig över det i en amatörblogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag älskar din blogg.

2010-10-12 @ 21:31:01
URL: http://emmamahler.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0