You tried to feel the beat

Imorse hade jag tänkt låna Mickelitos mjukisbyxor.
Det var ju nationella skrivprov på agendan, så tänkte att det skulle vara lite cozy.
Och eftersom att jag inte hade några rena trosor hos honom så passade jag på att låna ett par fillingar också.
He-he.
Kallingar. På skolan.
Modemiss.
Menmen, ingen märker väl.
Så jag fiskade upp ett par ur garderoben.
Ett par som jag inte sett på länge.
Varför brukar han inte använda de här längre?
Perfekt, jag snor på mig dem så länge.
Och fattar fortfarande inte varför han inte brukar använda dem.
Så det går några timmar.
Uppskattningsvis 3.
Sedan kommer jag hem.
Och går på toaletten.
Och inser då varför han inte brukar använda dem.
Hålet, med en diameter på cirkus 10 cm talar för sig själv.

Som om det inte vore nog med att jag har förnedrat min kvinnlighet genom att sitta i aulan med mjukisbyxor och kalsonger.
De var tvungna att vara sönder.
Och jag överdriver inte,
hade jag haft ett paket så hade det ramlat ur.
Så stort var det.


Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0