Vissa ska inte ha rätt att skaffa barn...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5416112.ab
Alltså läs det här.
Det är så sjukt.
Så satans sjukt!
Jag är så förbannad nu.
Helvetiskt jävla förbannad!
HUR KAN MAN SLÅ SINA BARN?
HUR KAN MAN LÅTA SINA BARN TRO ATT MAN INTE TYCKER OM DEM?
HUR I HELVETES FANS SATANS JÄVLA FRIDEN KAN MAN MED VILJE GÖRA SÅ ATT SINA BARN MÅR BRA, PLÅGA DEM?

Nä, nu börjar jag snart gråta också,
jävla kärring.
Vad är du för ett monster egentligen?
Någon borde hänga upp dig  i bröstvårtorna, skjuta dig i armarna och kasta äpplen på dig.

Jag ska bli världens bästa mamma.
och blir jag inte det så får den som känner sig lämpad ta ihjäl mig.





Kommentarer
Postat av: Mikael

Du kommer att bli världes bästa mamma! :D

2010-01-12 @ 20:14:27
Postat av: ewe

OCH HON FÅR SEX JÄVLA ÅRS FÄNGELSE?! jag mår illa..

2010-01-13 @ 16:25:44
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0