Brevläsning

Jag hittade en massa schitzofrena brev till mig, från mig igår.


Till Sandra G
Öppnas tidigast 2010

Hejsan!                                                  Söndag 6/3-04
Det känns lite annorlunda att skriva brev till sig själv.
Just nu är jag 11 (snart 12 om 4 dagar)
Har just kommit hem från fjällen.
Har varit i Björnrike.
Mina bästa kompisar är Sofia, Elin, Jessica och Viktoria.
Jag går i klass 5a på Höglandsskolan.
Jag hatar min ena fröken Anita.
Har en stor dröm
om att bli fotbollsproffs.
Hejdå
/Sandra Gimbergsson

Ursäkta?
Va?
Fotbollsproffs?

Hej, mig själv!                                         Söndag 7/3-04
Vi har en katt som heter Molly. Hon är 4 år.
Är snart 12 år, jag alltså.
Min högsta dröm är att bli fotbollsproffs.
När jag blir stor vill jag bli designer eller frisörska.
Jag hoppas att när jag läser detta är jag på god väg.
Mina bästa vänner heter Elin, Vicki, Jessica och Sofia.
Hoppas att jag har en pojkvän.
Kramar från Sandra.

FRISÖRSKA?
Varför?


Kommentarer
Postat av: ewe

haha, fint där! (:

2010-01-02 @ 15:50:10
URL: http://ewep.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha, hoppas att jag har en pojkvän, romantiker redan då ;)

2010-01-03 @ 15:03:53
URL: http://msjoegren.blogg.se/
Postat av: Caroline N

Varför så emot? ;O

2010-01-09 @ 14:11:47

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0