Haha?

Som de allra flesta har jag tröttnat på Bilddagboken.
Så ja, jag tänkte att jag skulle ta bort mitt konto där.
Konto, säger man så?
Ja jo, det gör man nog.
Iallafall, till min förvåning såg jag att jag faktiskt hade fått ett meddelande (sedan den 15 december så jag senast var inloggad):
Hello there!i was going 'round for ppl like me, & i unearthed your place. You look like you're a considerably cool person, however I'm kinda new at this site, and don't really know what's with this site. Don't they have a chatting program here?? i hate writing messages to ppl, and potentially not receiving anything back. Well, if u wanna chatting with me, u could catch me over at http://www.matchingonline.net?id=5530&profile=brwneyez31 , my name over there is brwneyez31.So, ya, maybe we'll talk. always lookin' to find more people.Consuelo Romas

Well, no. I do not want to talk to you Mr Romas.

Så ja, är ni intresserade av en chattkompis så har ni nog en frivillig där

Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0