WOOHOO!

Att jag har sån tur när det gäller lotterier nuförtiden.
I lördags vann jag en kamera och idag en teckning.
Två storvinster på tre dagar.
Galet.

För det kom två småflickor i sexårsåldern (en söt, en mindre söt) och ställde sig på vägen utanför våran uppfart.
De vill sälja lotter från ett egetkonstruerat lotteri.
Mamma: Vad kostar lotterna då?
Dom: Tio.
M: Jaha, vad kan man vinna då?
D: Dom här! säger den ena och visar upp några teckningar ritade med blyerts. 
M: Jaha okej, men har ni sålt många lotter?
D: Nej, ingen... vi vågar aldrig ringa på!
M: Nähä okej, men jag köper väl en lott då..
Vi vann.
Vinsten var valfri teckning och jag fick välja.
Det blev ett hjärta med lite kludd bakom.
Den enda i sortimentet i färg.




Kommentarer
Postat av: ewe

fiiint!

2009-09-29 @ 11:37:27
Postat av: Takai

CUUTEEEYYY! ^__^ <3

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>

2009-09-29 @ 12:42:48
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Annie

hahaha, en var söt. den andra lite mindre söt..

kluriga brudar alltså, verkligen bra affärsidé liksom..

2009-09-30 @ 19:39:03

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0