Dom prickiga får hänga med ett tag till..

Jag är nog den enda kvinnliga varelsen på jorden som inte äger ett par vita tygskor.
Och idag, när jag äntligen skulle växa upp, ta steget, gå över till nästa fas och liksom köpa mig ett par - DÅ FINNS DOM INTE DÄR!
Helt slut.

Det betyder alltså att det finns ännu fler ägare av ett par vita tygskor nu.
Och jag är fortfarande inte en av dem.
Och att jag måste leta någonannanstans.


Och förstör inte min sorgestund genom att skriva något som "men det  finns ju likadana på DIN SKO så sluta gnälla din omogna lipsill!" för det vet jag redan.
Och jag ska snart vara glad över det,
Måste bara hinna sura ett tag först över att dom jag egentligen ville ha inte fanns.


Kommentarer

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0