Ingen träning på 678 år..

Jag kan inte hjälpa det; jag känner mig verkligen som en gammal tant.
En skröppeltant som knappt får röra på sig.
För eftersom den enda träningen jag får roa mig med nu ett tag framöver är cykling och promenader så blir det ju ganska naturligt (big surprice) en hel del gående.
Och varenda gång är det en massa hurtbullar som ska vara ute och jogga och springa och kuta livet ur sig.
Och varenda gång jag möter eller blir omsprungen blir jag irriterad.
Och varenda gång känner jag mig så galet tantig som är ute och söndagspromenixar när alla andra är ute och löper slut på sig.
Och varenda gång har jag lust att springa med och berätta att jag faktiskt också orkar springa och att jag inte alls vill vara ute och gå egentligen.

Det saknas bara en liten knähund i koppel så är tantstämpeln fullbordad.

Kommentarer
Postat av: emma

Stackare :(



Sv: MEN DU MENAR DET? Ville ta livet av mig :((

2009-05-11 @ 21:55:11
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0