TORSDAG!

Jag är aldrig sugen på chips.
Inte för att jag inte tycker om det, för det gör jag, men jag brukar bara inte vara sugen på det.
Ikväll var jag det.
Riktigt sugen på chips.
Men vad tror ni vi har för chips?
Pepparchips :(
uuuugh.
Dom smakar liksom så... pepprigt.

Egentligen skulle jag ha visat en grymt snajsig bild från idag,
men tyvärr så råkade jag, i ett svagt ögonblick, lova att inte göra det.
Fan vad jag ångrar mig,
ni går verkligen miste om nånting.

Annars har dagen varit muy bien
very good
molto buono
très bon.

Och Mikaels eld var kanske det snyggaste jag har varit med om.
Jag menar, det gick att grilla i den.
Och värma sig på.
Och det rykte ur den.
tills han hällde snö på den.
Hur många eldar kan skryta med det liksom?

Han är bäst.



Kommentarer
Postat av: emma

Haha, smidig pojk :)

2009-03-06 @ 11:20:29
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: mikael

äsch då ;)

2009-03-06 @ 22:21:04

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0