fantasibrist

Om det var så att jag hade råkat glömma bort anledningen till att jag inte ber pappa om hjälp med uppsatser, så blev jag påmind idag.

Sandra: Pappa, vi ska skriva en novell om nån gammal myt. Vet du nån bra myt?
Pappa: Ja, många. Tillexempel att Kanada..
Sandra: Men alltså inte om Kanada..
Pappa: Att Kanada aldrig rör målvakten.
Sandra: Men inte en sån myt, jag menar..
Pappa: Det är verkligen en myt det. Att dom aldrig skulle röra målvakten.
Sandra: Men jag menade ju inte en sån myt, utan..
Pappa: Aldrig rör målvakten, va? Vilket skämt!
Sandra: Det var inte riktigt så jag..
Pappa: Ja, alltså i ishockey.
Sandra: MEN INTE EN SÅN MYT! Jag menar en myt om grekiska gudar från antiken, typ såna myter.
Pappa: Ja.. annars är det väl den där om att coca cola fräter sönder tänderna..

Tack för hjälpen, verkligen.


Kommentarer
Postat av: Cliss

Hahahaha....jag tror jag gillar din pappa :D haha....han har ju rätt ju :D

2009-03-26 @ 17:16:34
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/
Postat av: Micke

hahaha :D din pappa är ju så härlig!! :D

2009-03-26 @ 17:26:38
Postat av: malin

efter att ha visat daniel (min lillebror) detta (för att det var så sjukt roligt) lyckades han lura mig att cola faktiskt uppfanns under antiken. fyfan, jag är så lättlurad :( thomas skulle skämmas över mig right now.

2009-03-26 @ 17:49:15
URL: http://msjoegren.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha haha haha haha haha. ha!

2009-03-26 @ 22:02:30
Postat av: ewe

... ha! :D

2009-03-26 @ 22:03:09
URL: http://ewep.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0