JOBBELIJOBB

På torsdag ska jag på arbetsmöte.
ARBETSMÖTE!

Haha, det är inte bara slående likt ett skämt,
det är slående likt ett skämt som ger vuxenpoäng.

Tro vad jag ska ta på mig för kläder när jag ska ut på mitt vuxna uppdrag där jag ska konversera och samtala om mina framtida arbetsvillkor.
Jag menar, man måste ju briljera.
Jag har iförsig min egenkomponerade vits om Monalisa att dra till med om det krisar.
Den brukar vara populär........(.................................)

Som ni märker så ser jag mig själv som en ytterst vuxen kvinna.

Kommentarer
Postat av: denise

vad gör du helst en varm sommardag? :D

2009-06-23 @ 19:40:57
URL: http://friskey.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0